1 april - Buitenspeeldag

In heel Vlaanderen worden kinderen van 0 tot 99 jaar aangemoedigd om op die dag uit hun kot te komen en buiten te spelen. Een mooi land! Welke leeftijd je ook hebt, je mag jezelf kind voelen...

Op woensdag mag ik normaal uitslapen... dan valt op een normale tijd wakker worden niet mee ;-) Volgens mij mag ik niet klagen: gisteren vrij, morgen vrij... De eerste dag van de nieuwe maand is meteen de afsluiting van de vorige maand, lekker druk dus! Het is heerlijk weer buiten, dan verzin ik wel enkele redenen om naar buiten te kunnen gaan. Vanavond weer belastingbiljetten invullen. Blijkbaar zijn er vele klanten die van voetbal houden? Ondanks dat we 2 invullers minder hebben houd ik nog tijd over om deze blog te schrijven. En tóch heb ik al aardig wat klanten aan mijn tafel gehad!

Geen opmerkingen: