27 april - Niet Frituren Dag

Kentucky Fried Chicken heeft in thuisland USA maandag 27 april uitgeroepen tot Niet Frituren Dag ofwel UNFry Day. Op deze dag laat KFC zijn klanten gratis de nieuwe gegrilde kip proeven, Kentucky Grilled Chicken.

Vandaag neem ik grotendeels een vrije dag. Dat betekent uitslapen! Ik lig pas om half 7 te lezen. En dus sta ik toch maar op een redelijk normaal tijdstip op en ga me nog eens bezinnen of ik al dan niet ga werken. Ik besluit een lamp te gaan ophangen in Halsteren en dan door te rijden naar Ikea. We hebben nog 3 Ram-lijsten van 50x70 cm nodig. Maar die zijn uit het assortiment. Voor niks gereden? Welnee, 2 zwarte plaids voor als het dekbed op de bank te warm wordt en 2 stekkerdozen zodat ik eindelijk die dingen in de kamer kan vervangen. Waarschijnlijk liggen er nog genoeg van die dingen thuis maar ik heb geen zin om te zoeken. En voor 2,5 euro per stuk kun je niet gaan soebatten. Onderweg word ik bijna van de weg afgereden door een of andere bellende idioot. Normaal gesproken reageer ik daar niet op maar dit keer kreeg ik toch behoorlijk de neiging hem ook van de weg af te duwen. Ik ga me wel in de sportschool afreageren.
Weer thuisgekomen besluit ik om toch nog maar even te gaan werken. Ik krijg het Spaans benauwd van dat boekenhof. En van alle stapels op m'n bureau waar ik maar niet doorheen schijn te komen.

Geen opmerkingen: