9 april - Koe in de Wei Dag

Op 9 april gaan de koeien van de veehouders van Beemster na een lange winter weer naar buiten. Dit jaar kunnen voor het eerst consumenten de feestelijke Koe in de Wei dag mee beleven. In Spierdijk ervaren ze dat Caring Dairy, het duurzaamheidsprogramma van Beemster, inderdaad zorgt voor blije koeien, blije boeren en een blije aarde.
Even zoeken op tinternet levert af en toe geinige berichten op!

In een miezerige regen rijd ik naar Utrecht. Achterin de Jaarbeurs wordt PromZ gehouden, een gadgetbeurs waar ik graag naartoe ga! Iedere keer neem ik me weer voor om systematisch de gangen door te lopen, iedere keer kris-kros ik overal doorheen... Ik ben op zoek naar ideeën. Leuke dingen tegen een betaalbare prijs. Heel soms kom je iets apart tegen dat me meteen pakt. Dat in het kerstpakket terecht komt. Héél misschien heb ik nu ook zo'n ding gevonden... even wachten of het lang genoeg beklijft. Jammer genoeg krijg je ook afschuwelijk veel catalogi mee. Maar bij de lunch kun je die gewoon achteloos op tafel laten liggen. Scheelt wat sjouwen.
Daarna ga ik naar Event 09. Buiten loop je door een grote koepel het evenement in.

Een prachtige beurs vol met de nieuwste mediasnufjes en bedrijven die toch o zo graag jouw bedrijfsuitje zouden willen verzorgen. Ik houd van de hele opzet. Ik geniet iedere seconde. Prachtige mensen, héél veel ideeën!

Geen opmerkingen: