6 april - Landelijke dag tegen agressie en geweld op het werk

De FNV heeft er de buik van vol. Te veel mensen worden geconfronteerd met de minder leuke kanten van de medemens. Het wordt tijd dat er veilige werkplekken geboden kunnen worden.

Vanmorgen begonnen met de training 23 dingen. Eigenlijk ben ik gisteravond al gestart maar vanmorgen was er een introductiebijeenkomst in de bibliotheek waar heel wat collega's aan deelnamen! Als eerste maak je een gmail-account aan. Dat onderdeel heb ik maar overgeslagen ;-) ik heb ondertussen genoeg mailadressen. Dan start je een blog. Als jullie het niet erg vinden blog ik tussen de regels van dit blog door over die 23 dingen. Wat gaan we verder doen? RSS-feeds in Netvibes plaatsen, sorry ik gebruik hier al heel lang iGoogle voor en dat bevalt me prima! Flickr is leuk, soms kom je er hele leuke series tegen zoals de stratosfeerfoto's, gemaakt door een dimpele digitale camera bevestigd aan een latex ballon. Maar het hele internet zit vol leuke plaatjes...

Geen opmerkingen: