16 april - Smart System Design dag

Hier zouden heel wat secretaresses een bijzonder leuke dag gehad hebben! Helaas wist ik het zelf ook niet eerder. Vandaag werd er gestoeid met bleutooth-toepassingen. Ging je zelf een robot in elkaar knutselen die je met je mobiele telefoon kon aansturen.

Zelf zat ik te stoeien met Vubis, samen met collega's uit het land. Eigenlijk niet echt met maar meer over het pakket. Wat een verademing om te ontdekken dat anderen er af en toe net zo mee hannesen als wij. Wel leuk om de gebruikersdag op het kantoor van de uitvinders te houden! Zo zie je ook de gezichten/personen achter de telefoonstem. En zij jou...
De zon probeert te schijnen op de terugweg. Ik heb nog winkelplannen maar het is wel al half 5 als ik wegrijd uit Den Bosch. Normaal niet zo'n probleem maar mijn telefoon wilde niet meer werken. Hij vond dat hij eerst eten moest krijgen. En vermoedelijk werd thuis gewacht met mijn eten.
Vanavond zijn we nog even bij Praxis staalkaarten gaan halen. De muur van het toilet boven gaat (bijna) dezelfde kleur krijgen als de tegels eronder. Gerst van Histor komt het dichtst erbij. Als de muur geverfd is kan ik eindelijk de rest aanpakken.

Geen opmerkingen: