5 augustus - eerste marathon van Amsterdam (1928)

Na die Olympische Spelen was de eerstvolgende pas weer in 1975. Zowel start als finish zijn in het Olympisch Stadion. Al is dat niet bij alle marathons geweest. De Dam heeft ook enkele malen als start/finish gediend. En van augustus is hij ook verplaatst naar de 3e zondag in oktober.

Een hele gewone werkdag. Zo'n dag waarop eigenlijk niks bijzonders gebeurd. Wel lekker geluncht met Ans bij 3x3 buiten. De dinsdag begint steeds meer een leuke werkdag te worden. Bijna de hele dag zit ik alleen op kantoor, dus kan ik radio 2 rustig op de achtergrond aanzetten. Doe ik alleen 's middags want van die "gouden uren" 's morgens word ik gek, juist, nog gekker dan ik al ben. Vandaag een start gemaakt met het in kaart brengen van alle tijdschriften die we hebben. Leuke klus!

Geen opmerkingen: