23 augustus - eerste éénrichtingsverkeersweg in gebruik

Al in 1617 wordt de eerste éénrichtingsverkeerweg in Londen geopend. Jammer dat ik er niet meer over kan vinden!

Vanmorgen eerst een ikea-ladekastje in elkaar gezet en gedeeltelijk gevuld. Het regende pijpestelen en dan heb ik echt geen zin om naar buiten te gaan. Dus toen het even na 11 uur droog werd ben ik naar de markt gereden, met de intentie om door te rijden naar Maldegem maar ik had even buiten Madeleine gerekend. Er staat weer een prachtig bloemstuk op tafel, en het eten in de koelkast. Onderweg is het grotendeels droog. Maar eenmaal aangekomen begint het al snel te plenzen. Jammer, maar daarom is het niet minder gezellig bij Natje en Tharsi! We hebben zelfs Tia Hellebaut olympisch goud zien springen. En deze totale niet-tv-en-zeker-geen-sport-kijker vond het nog spannend ook en leuk om gezien te hebben. Weer thuis aangekomen (regen plensde maar af en toe onderweg) het eerste deel van de nieuwe rode bessen verorberd. Die van vorige week waren beter. Ik houd niet zo van beschimmelde bessen...

Geen opmerkingen: