4 augustus - Dom Perignon vindt champagne uit!

Nóg lekkerder als Kir Royale... 't is dat ik morgen moet werken...


Weer 10.000 plannen voor vandaag en daadwerkelijk zo'n 7 ervan uitgevoerd. Sommige plannen nemen dan ook wel erg veel tijd in beslag. Waar vind ik de download van pc veilig? Tenslotte betaal ik daar al voor en ik ben echt niet van plan een abo op Norton te gaan nemen. Ben best tevreden over Planet's oplossing - of was het nou van KPN? Maar het is gelukt en ik surf weer veilig. De andere plannen zijn bijzonder werkgerelateerd: de boekhouding bijwerken, zorgen dat de klanten weer netjes alles 3 weken uitgeleend krijgen, ophanghaakjes zoeken (wat door een collega werd opgelost), offertes opvragen, dat soort dingen dus. Het is nu iets vroeger dan ik dacht (scheelt ongeveer 2 uur) dus ga ik zometeen nog maar eens een boek lezen.

Geen opmerkingen: