5 september - groene Wereldhavendagen


In Rotterdam (waar anders) beginnen de Wereldhavendagen, die, net als bijna ieder ander evenement tegenwoordig, groen zijn. De haven milieubewust, de mensen bewust van de haven en wat er zich zoal afspeelt. Er zijn heel wat dingen georganiseerd. Eigenlijk heb ik wel zin om daar naartoe te gaan (water trekt...) maar de industriële haven trekt toch minder. En ik heb al zoveel plannen voor het weekend. Te veel, zoals gewoonlijk.

Vanmorgen 2 sollicitatiegesprekken gevoerd. De eerste ging stroef. Het klikte niet echt. Dat was bij de tweede wel anders! Dit wordt gewoon een leuke collega. Tussen de gesprekken door nog even boodschappen gehaald. Dacht even naar de C1000 in Hoogerheide te gaan. Maken ze er een appie van! Later hoorde ik dat hij verplaatst was naar de winkelstraat. Dus toch nog even gekeken. Met een echte oerhollandse inslag wilde ik namelijk een waardebon die alleen bij de C1000 inwisselbaar was te gelde maken. Weliswaar tot 31 augustus geldig maar daar weet ik wel een mouw aan te passen. En dat is dus gelukt ook! Mevrouw zegt dat ze hem nog mocht inwisselen, zegt de caissière tegen haar chef. Ja natuurlijk mag mevrouw dat nog. Dank u meneer!
's Middags ligt er natuurlijk weer heel wat werk te wachten dat niet kan wachten maar dat wel heel slecht uitkomt met mijn planning. Dus heb ik maar even na de frietjes doorgewerkt en nu kan ik met een redelijk gerust hart weekend houden!

Geen opmerkingen: