22 september - TGV Parijs-Lyon geopend in 1981

En nog steeds rijdt die trein niet optimaal...

Het internet ligt er weer lekker uit. Sinds gistermiddag niks nada no internet! Redelijk hard balen... moet ik dadelijk nog naar een internetcafé om m'n ticket te gaan printen. Vandaag eerst maar eens de verzekering van de mobile geregeld. We hadden een adres in Dundrum maar dat ligt dus aan de andere kant van Dublin. In Swords is ook een broker en we sluiten een goede deal af. Storm en hagel mogen nu komen! Nou ja, nog steeds liever niet... maar we zijn in ieder geval nu verzekerd. Na bijna 20 jaar. Daarna ben ik noordwaarts gereden. Tot aan Ardee over de N2, schiet lekker op, en dan over de kleine weggetjes verder tot aan Blackrock onder Dundalk. Onderweg zou ik nog even naar Knockabbey Castle. Is gesloten op maandag. En met geen mogelijkheid kwam ik dus door het hek heen, echt hermetisch afgesloten. Wel heerlijk thee gedronken in de tuin van Stephenstown Pond en foto's gemaakt van de jonge zwanen (die mijn schoenen wel lekker schenen te vinden) en later natuurlijk van het uitzicht in Blackrock.

Geen opmerkingen: