30 september - Zolder gesloten

In 1992 wordt dan eindelijk de laatste Belgische mijn definitief gesloten. Enkele dagen eerder (25e) werd voor het laatst steenkool gedolven.

Eigenlijk is dit ook de laatste bijdrage aan dit blog. Dat zou het wel moeten zijn... Tenslotte ben ik vanaf morgen geen onbestorven weduwe meer. Maar ik heb de smaak zo goed te pakken dat ik denk ik nog wel even doorga. Al kan ik niet beloven dat ik dagelijks een stukje zal schrijven, maar ik wil het wel proberen vol te houden. Andere titel? Ach... over 7 maanden ben ik weer 5 maanden lang onbestorven weduwe ;-)
Een heerlijke dag op het werk. Patricia heeft alle wind uit de zeilen genomen, ik was de hele dag onbereikbaar. We hebben heerlijk door kunnen werken, eindelijk loop ik wat in. Hopelijk kunnen we volgende week nog zo'n dagje inplannen! Nu nog gauw even naar Ikea om de laatste dingetjes morgen ook nog op te kunnen ruimen.

Geen opmerkingen: