21 september - J.R.R. Tolkien publiceert De Hobbit

Al sinds 1937 zijn heel wat mensen in de ban van...

Op deze zonnige dag zit ik van 10 tot half 6 binnen te verkleumen, hopend op kijkers/kopers tijdens de craftsfair. De verkoop gaat wonderwel aardig, al is er niet veel publiek. Tot mijn verbazing zijn Geraldine en Liam ook aanwezig, ze bezetten de stand tegenover mij. Liam als gewoonlijk aardig en vriendelijk, Geraldine als gewoonlijk klagend over al waar je maar over zou kunnen klagen (zelfs de klant die koopt is niet goed omdat het geen local is...). Patricia naast mij is weer heerlijk gezellig en maf. Je zult maar in alle producten van aloe vera geloven (je kunt er zelfs mee afslanken, waarschijnlijk moet je dan niets anders dan dat spul drinken, maar dat soort discussies ga ik lekker niet aan).
Op de terugweg via Loughshinny en Lusk gereden. Ik geniet toch iedere keer weer van die kleine weggetjes!

Geen opmerkingen: