9 juli - 1877 eerste Wimbledonkampioenschappen

Dat zal toen vast niet zo'n massaspektakel geweest zijn als het nu geworden is. Wel heel leuk om gezien te hebben (enkele jaren terug).


Woensdag, mijn hele/halve vrije dag. Afhankelijk van de (on)even week. Nou, daar is dus mooi niks van terecht gekomen. De liftmonteur die om 9 uur zou komen stond om 14 uur voor m'n neus. En natuurlijk was er ondertussen nog genoeg te doen dus heb ik me niet verveeld. Het regende vandaag aardig, afgewisseld met enkele stortbuien en een enkele zonnestraal. Stap natuurlijk nét op die ene stoeptegel die los ligt dus: drijfnat. Ik raak aardig bedreven in het in elkaar zetten van ikea-kastjes. Tot nu toe zijn ze nog steeds voor het werk bestemd. Waarom ik ze dan niet ter plekke in elkaar zet? Er zijn nog steeds mensen die denken dat ze dan aanwijzingen moeten geven en daar zit ik toch echt niet op te wachten!

Geen opmerkingen: