25 juli - 99 jaar na eerste Kanaalvlucht

Op 25 juli 1909 vloog Louis Blériot als eerste met een zelfontworpen vliegtuig over het Kanaal van Calais naar Dover. Die afstand van zo'n 45 km legde hij in 37 minuten af. Tegenwoordig ligt er gewoon een tunnel onder het Kanaal. Maar of dat sneller gaat?

Vanmorgen eerst B&Q (spreek uit: barbecue, in alle opzichten een DIY) bezocht en het ernaast gelegen Home Store and More. Daar hebben ze 4 massagestoelen staan (waarvan er door intensief demo-gebruik nog maar 3 werken). Dat werden dus 3 massages achter elkaar! Ik wil ook zo'n stoel... Vanmiddag via Ballyboughal en Naul naar Drogheda gereden. Landelijke weggetjes volgen. Blijk ik een camera met lege batterij meegenomen te hebben... Dat is dan weer voor een volgende keer. Ik ging dus specifiek om bepaalde foto's te maken. Die ik ooit wel met een rolletje heb vastgelegd, maar die ik o zo graag digitaal wil hebben. Heb nu alleen een foto van de nieuwe brug gemaakt. Toen stopte hij ermee.


En omdat we dan toch in Drogheda zijn... boeken gekocht en thee/koffie gedronken in het niet-gezellige nieuwe winkelcentrum. Hier vind je dus alle massawinkels die je elders ook kunt vinden.

De hele morgen hebben we internet gehad. En nu wil ik dit uploaden? Niks nada. Dus staat dit op een usb-stick en wordt het bij thuiskomst geplaatst.

Geen opmerkingen: