23 juli - sterfdag Isaac Merrit Singer (1811-1875)


Inderdaad, van de Singer naaimachine!

Vanmorgen nog gewerkt. En dan om 2 uur op weg. De trein heeft vertraging. Begint goed. Maar in Roosendaal wacht zowaar de aansluitende trein! Zit met een oudere mevrouw in de trein die nogal kan kletsen. Blijkt het een mevrouw uit mijn geboortedorp te zijn! Ze vond het vreemd dat ik haar niet meer herkende... ja hallo, ik ben daar meer dan 30 jaar weg. En zoveel interesse had ik toen al niet in de bewoners... En trouwens... zij herkende mij toch ook niet?! Aardige buschauffeur in Eindhoven. Gaat u eerst maar rustig zitten, betalen komt wel.
Dit is de eerste keer dat het vliegtuig vanuit Eindhoven met een half uur vertraging vertrekt. Maar de reis maakt dit meer dan goed. Londen onder een staalblauwe hemel. De kust is grandioos mooi. De Dublin mountains liggen er wel erg mooi bij zo. We kregen dan ook wel een hele mooie binnenkomst. Bij Hertz wacht de volgende verrassing ;-) De Toyota Yaris heeft 20 km op de teller als ik er in stap... Hij rijdt super!! Nou ja, op normaal. Het is wel een beetje fripsjes, heb dus geen jas bij me... Maar wat is het heerlijk om weer over deze wegen te rijden. En de zee te zien. Oeps, en natuurlijk ook om André ff weer te zien ;-)

Geen opmerkingen: