10 juli - Liefkenshoektunnel geopend in 1991

Sinds die tijd zijn er zo'n 100 miljoen voertuigen doorgegaan à gemiddeld € 5 (hogere voertuigen betalen meer, creditkaart en dagelijkse rijders minder). Dat is dus een opbrengst van zo'n 500 miljoen. Dus zullen we voorlopig nog wel moeten blijven betalen...

Stond vanmorgen vroeg al een regenpijp door te zagen. Ging sneller dan verwacht. De schilder heeft het trappenhuis onder handen dus is het verstandiger niet aanwezig te zijn. Vooruit, nog enkele kleine aanwijzingen en dan naar Steenbergen. Lekker geluncht (mag ik misschien die geitenkaas zónder brood? Tuurlijk, zal ik er een salade van maken? Graag! Nou, die sla moest ik wel ff zoeken...). De regenpijp opgehangen (wordt gebruikt om rollen barcodelabels ordelijk te rangschikken), stuk bureau gerepareerd en toen nog wat boodschappen gedaan.
En nét als ik denk nog ff door te rijden begint het zó hard te plenzen dat ik toch maar naar huis ga om bami met 夫用蟹 te eten. Laatste stuk van de regenpijp lag nog thuis, kon het dus niet in goede banen lijden...

Geen opmerkingen: