6 juli - festivaldag

Biespop - Rock Werchter - Zeeheldenfestival - Skarsterlan - World Sports Festival - Keltisch Midzomerfestival - Jutterfestival - André Rieu - Straatmuzikantenconcours... te veel om uit te kiezen, ik blijf thuis.
Wat een troep heb ik in de loop der tijd verzameld. De oud-papiertas is al aardig gevuld met handleidingen van dingen die ik niet meer heb of totaal verouderd zijn. Ik snap eigenlijk toch al niet waarom ik handleidingen bewaar, ik kijk er dus echt letterlijk nooit in. Nog een kaartje van privver, die digitale postbus waar bijna nooit iets in kwam. Toch eens kijken... bestaat al niet meer! Ik kreeg een berichtje door dat een krant in het noorden van het land verhalen over theepotten zocht. Dus heb ik vanmiddag foto's gemaakt en een verhaaltje erbij geschreven. Ik ben benieuwd of het geplaatst wordt!


Nou heb ik toch al aardig wat weggewerkt, je zou het anders niet zeggen... als ik nou de rest eens op één stapel leg. Dan lijkt het nog wat. Wat blijft er zo'n beetje op dit bureau over? 7 halve pakjes zakdoeken. De doos met oorbellen (ja, kan ik net zo goed even wegzetten waar hij hoort. Alleen weet ik niet waar hij eigenlijk hoort). Enkele mp3-spelers, oude portemonnee's (van Beertje Paddington, dus die kan ik niet wegdoen). Nagellakremover, voor die éne keer per kwartaal dat ik nagellak gebruik. 4 leesbrillen. Dus dáárom kon ik er nooit een vinden, ééntje is trouwens van André, die kan ik wel ff terugleggen. Foto's die ik mee moet nemen naar Ierland (en dat ben ik dus al tig keer vergeten). Cd's, tijdschriften, hooikoortstabletjes. Oké, nu ga ik rechts beginnen (zo gauw ik heb uitgevonden welke kant dat ook weer is) en dan systematisch alles een plekje geven.

Geen opmerkingen: