11 juli - Guldensporenslag: Vlaanderen feest!

Aangekomen op de bieb bleek ik niet naar boven te kunnen: de schilder had zijn trap op de trap geparkeerd. Als ik het netjes gevraagd had zou hij hem heus wel verplaatst hebben maar eigenlijk kwam dit me best goed uit. Ik moest toch nog naar Ikea om een kastje voor A4-papier op te halen (Helmer voor ingewijden) en ben dan ook maar meteen vertrokken. Het was rustig op de weg (terwijl normaal de spits toch nog volop voor drukte kan zorgen om die tijd). Eerst naar Office centre (want Ikea was toch nog niet open) een carkit scoren. Hoef ik tenminste dat oortje niet meer in. Dan schuin ertegenover gekeken of Retif een vrouwenhoofd met lange nek had. Helaas, alleen korte nekken. En dat past niet met het idee dat ik in mijn hoofd heb. Verder heb ik me aardig ingehouden bij Ikea. Alleen ook een kikker gekocht...

's Middags beetje gewerkt en even naar de stad geweest. De vrijdag werd weer gezellig afgesloten met collega's en frietjes. Zo meteen Holy Pictures door Clare Boylan lezen.

Geen opmerkingen: