3 juli - zoen van Delft

Wat een prachtbenaming! Het vredesverdrag maakt in 1428 een voorlopig einde aan de Hoekse en Kabeljauwse Twisten. Heb ik ook altijd zo'n mooie twist gevonden. Kabeljauwen die in een Hoek worden gedreven (zo stelde ik me dat dan voor).
Rustig dagje vandaag. Na ruim anderhalve week heb ik dan toch de huisarts maar eens opgezocht en die wist mij te vertellen dat deze kneuzing voorlopig nog wel last zou geven maar dat er weinig tot niets tegen te doen was. In ieder geval beslist geen massage. Dat zou de boel alleen maar erger maken, zelfs definitief een verkalking teweeg kunnen brengen. Wel even wat gekregen om beter te kunnen slapen (hoop ik dus). Maar als ik bijgeslapen ben stop ik er ook onmiddellijk weer mee!
Verder heb vandaag heel wat gefietst (voor mijn doen). Eerst naar de huisarts (om precies te zijn 0,7 km heen en ook weer terug). Later nog naar appie via de apotheek (totaal wel anderhalve kilometer) en toen ook naar de Hoefijzer waarbij de terugweg miezerig werd afgelegd. Flauw om net dan te gaan regenen. Maakt het fietsen meteen een stuk minder leuk! Maar wel ruim 7k afgelegd.


de strijd is gestreden...

Geen opmerkingen: