30 juni - Tower Bridge officieel geopend (1894)

Chaotisch dagje. Denk je kringloopwinkels blij te kunnen maken met tafels en stoelen... vergeet het! De een mag ze niet komen ophalen omdat we in de verkeerde gemeente wonen. De ander verwacht dat ik ze ongeveer als cadeautje inpak en in ieder geval op de begane grond neerzet: onze chauffeurs mogen geen trappen lopen. Weer een ander wil eerst een foto zien. O, en of we ze nog even 14 dagen kunnen vasthouden... Bekijk het maar! Dan verstook ik ze nog liever deze winter. Morgen gaan we een interne verhuizing houden. Er moet heel wat van het ene naar het andere gebouw en omgekeerd. En dan ook nog graag met héél veel trappen tussendoor. Ben benieuwd! Maar ik zal zelf hoofdzakelijk (lees: alleen maar) toekijken en zeggen waar ik wat wil hebben.
En waarom ik nu zo moe ben? Ik zou het eigenlijk niet weten. Maar ik ga wel lekker tijdig lezen/slapen.

Geen opmerkingen: