25 juni - laatste handelsdag Vedior

Daarna neemt Randstad (per 1 juli?) het uitzendbureau over en wordt daarmee bijna het allergrootste uitzendbureau (alleen Adecco is nog groter).
Ik heb bijna mijn hele waslijst voor vandaag afgewerkt. Eerst stukje op de website geplaatst, toen persbericht verstuurd. Vervolgens naar Dixons camera kopen voor een van de vestigingen. Toen naar de bank kleingeld storten en meteen door de camera wegbrengen. Even langs kruidvat om zalf voor die blauwe plekken te halen. Gauw weer terug om de stagiaire proper gedag te zeggen (laatste dag, ze werkte vanaf januari iedere woensdagochtend als ze niet ziek, zwak of misselijk was), toen als een idioot naar Halsteren want ik moest een workshop draaien. En daar had ik dus absoluut geen zin in. En dat hadden die Halsterse kids door want ze kwamen dan ook mooi niet opdagen! Dus kon ik doorrijden naar de Lidl om het nodige eten in huis te krijgen en dan naar de Sligro, voornamelijk om de gratis zak drop van 2 kilo te incasseren maar ook om spullen voor de bieb in te slaan. Terug naar de bieb om alles uit te (laten) laden, stoppen bij huis om daar de koelkast te vullen en toen doorgereden naar... ikea!!! Moest een tijdelijk bureautje voor een collega hebben en voor 50,- staat er morgen een fraai dingetje. En toen ik de preparé (ook wel filet américain ofwel in gewoon nederlands de file) zag staan op de heenweg besloot ik meteen maar om te gaan eten bij ikea. Gambaspiezen met (hete!) chilisaus, rijst en een onbestemd soort groentemix maar wel lekker. Kopje thee toe. Naar huis gereden. Nathalie gebeld en toen maar meteen besloten het bureautje pas morgenochtend in elkaar te gaan zetten.
Waar ben ik vandaag niet aan toe gekomen? Planten water geven, pedicure bellen. Valt nog mee!

Geen opmerkingen: