3 juni - sterfdag Franz Kafka

Het proces hoort bij mij toch wel in het rijtje "betere boeken". De absurde wereld van de bureaucratie ten top.
Vandaag dacht ik het rustig te hebben... zelfs de klanten wisten geloof ik dat ik enkele weken vakantie ga houden en de telefoon stond dan ook niet stil.
De koffer is redelijk volgegooid met van alles wat ik niet mag vergeten. Gelukkig liggen her en der briefjes met "beslist mee te nemen dingen". Nu die briefjes nog combineren tot één geheel. En af en toe gewoon om me heen kijken of ik niet iets zie dat persé mee zou moeten. Appie had nog 4 stukken ingepakte kaas. Kunnen we weer een tijdje mee vooruit. Er is dus nauwelijks harde geitenkaas te koop. Wel lekkere geitencamembert. Morgenvroeg de planten nog even water geven.
Ik zal proberen enkele keren het blog bij te houden tijdens de vakantie. Vooruitblik: donderdags speel ik 's avonds in Dunboyne met mijn vrienden, zondag 15 juni sta ik op de craftsfair in Rush. Verder plan ik wat lezen aan de zee in Portrane in, ga ik genieten van de verschillende vormen van de estuary (daar kan ik gewoon geen genoeg van krijgen), ga ik lekker wat beelden maken... die 14 dagen zijn om voor ik het weet!

Geen opmerkingen: