18 juni - Slag bij Waterloo (1815)

Om kwart over 11 kwam ik erachter dat mijn vliegtuig iets eerder vertrekt dan ik dacht (slechts 2 uur). Dus moest ik in allerijl mijn spullen in de auto laden, afscheid nemen van o.a. de buren (ja, ook van André natuurlijk) sla in mijn lunchbox stoppen, jas pakken... en daardoor vergeet je wel eens wat... Ben al halverwege Donabate als ik bedenk dat ik de bankkaart nog bij me heb. Dus bel ik ondertussen op, vraag of André vast naar voren wil lopen en rijd terug. Dat waren 7 minuten. Dan rijd ik net het servicestation in om te gaan tanken. Gaat m'n telefoon: je bent je eigen autosleutels vergeten... Tja, beetje lastig thuiskomen dan! Dus weer teruggereden, André is mij ondertussen op de fiets tegemoet gereden. Al met al heb ik het dus toch gehaald. En wat ik nu nog vergeten ben is dan jammer. Eind juli ben ik weer terug. De koffer woog toch nog 15.5 kg en ik heb het idee dat er nauwelijks iets in zit. Stuk of 7 boeken, jas, eten... goh.
Ondertussen ben ik weer thuis aanbeland. Met de auto scheelt het toch een vol uur. Een groot gedeelte van de post is naar het oud papier verhuisd, de koffer is al uitgepakt. De slap geworden sla opgegeten (even onder de koude kraan en het is nog redelijk te doen). En nu de laatste mail checken. Morgen wordt er weer gewoon gewerkt!

Geen opmerkingen: