16 juni - Bloomsday

Het hoofd zit nog vol. En niet alleen met noodzakelijk spul. Op de terugweg kom ik weer de mooiste stopseinen tegen die er zijn. En hij dacht sympathiek te zijn om me meteen door te laten. Met nog een rits auto's achter me. Tja, ik wilde toch echt eerst een foto.


Het hoofd zat nog zo vol dat ik zelfs Bloomsday voorbij heb moeten laten gaan...
We hebben een 3G modem gekocht. Alleen was de verkoper niet zo slim om te vertellen dat je a. eerst internet nodig had om te kunnen installeren en b. je niet online kunt upgraden. Dus moet ik nog proberen om de installatiesoftware te downloaden en moet ik nog credit kopen. Ook het extra geheugen voor de telefoon mag dan wel lekker goedkoop geweest zijn, als het niet past...
We gingen eten bij Kevin en Maureen. Dat was althans de bedoeling. Nadat André de keuken uitgebreid bewonderd had en we voetbal en de marathons besproken hadden ging de telefoon: Caoimhe wilde ons nummer omdat haar telefoon opgeladen moest worden en ze ons dringend nodig had. Maar we zitten er net, dus vertel maar... er zijn 2 fences afgebrand, het vuur is nu uit. Wat blijkt (natuurlijk gingen we meteen terug, dat eten blijft wel in de oven tot morgen): Ger pakte zijn grasmaaier en dacht dat wij een bbq hadden dus ging even gedag zeggen. Niks bbq, fik! Samen met Scott heeft hij geblust en gelukkig waren ze er dus op tijd bij. Anders hadden we dag kunnen zeggen tegen onze behuizing hier! André heeft inmiddels al beide hekwerken helemaal neergehaald. Gelukkig is iedereen bereid nieuwe spullen voor ons te halen in hun (bedrijfs)auto. De huurauto is groot, maar niet zó groot.

Geen opmerkingen: