10 juni - Frederik Barbarossa verdrinkt bij oversteken rivier

Het jaartal: 1190. Tijdje geleden dus. Maar waarom komt me die naam Barbarossa toch zo bekend voor? Heeft in ieder geval niets met de derde kruistocht te maken. Eerder met de tweede wereldoorlog geloof ik.
Dit is geen hooikoorts meer. Dus om kwart voor 9 rijd ik naar het dorp om me in de wachtkamer van de GP neer te zetten. Tegen 10 uur wordt dan geconstateerd dat ik een voorhoofdsholteontsteking heb, gecombineerd met een keelontsteking. Daar wordt wat antibiotica en antihistamine tegenaan gegooid en dan zou ik toch weer snel opgeknapt moeten zijn. Voorlopig voel ik me vooral uitgeput. Ik heb niet eens zin om te shoppen! Karen Slaughter wordt in één ruk uitgelezen (is dan ook niet zo'n groot boek - het spannende geschenk), wat sudoku's worden opgelost en verder heb ik voornamelijk geslapen.

Geen opmerkingen: