31 mei - I love cake


Wat ziet die er mierzoet uit... In Ahoy worden een weekend lang taarten geshowd. Eindelijk typ ik weer op een eigen pc. 5 jaar geleden keken we met z'n allen (?) naar de zonsverduistering. En als ik vandaag om me heen kijk zie ik alleen een stralende zon. En ook nog een heleboel spullen die toch eindelijk eens opgeruimd zouden moeten worden. Even wat kleding uitgezocht welke ik naar Donabate verban. Zelfs enkele kledingstukken naar de recycling verbannen. Als ik nou echt een gekke bui krijg begin ik vanavond het bureau op te ruimen. Het is zó erg dat ik er zelfs geen foto van durf te plaatsen. Kruipend onder de treinenbanen heb ik een grotere koffer te pakken gekregen. In september ga ik zonder koffer (totale retourprijs is dan
€ 27,98) dus moet ik nu wel zoveel mogelijk meenemen.

Geen opmerkingen: