15 mei - internationale dag van de gewetensbezwaarde

Vandaag worden alle bezwaren van tafel geveegd. Wie weet nu nog wat een geweten is? En dat dit bezwaard kan zijn? Heb gisteravond nog de gordijnen opgehangen. Werd een beetje laat (of vroeg?) En omdat ik toch weer absurd vroeg wakker was ben ik toch maar netjes naar Steenbergen gereden. Met hulp van Henk was de kast gauw op de nieuwe plek nadat eerst de planken weggehaald waren. En toen op weg naar Breda. Er moesten nog spannende tasjes gekocht worden. En het weer klaarde toch wel aardig op! Met 800 tasjes teruggereden naar Ikea... Ik wil nog iets anders met die gordijnen... en voor die prijs kun je heel wat uitspoken. Dus wordt er zo dadelijk nog wat meer geknipt. Maar vanavond maak ik het echt niet zo laat.


Kom ik thuis... is er een hele schoonmaakploeg in het huurhuis! Dat is wel een supervreemde gewaarwording. Het was/is spic&span. Ze hebben zelfs de meubels op een leuke manier teruggezet. En nu vind ik het natuurlijk wel leuk om de gordijnen ook daar op te hangen. Zodat het toch weer ergens één geheel is. Bleek dat er sinds 1 mei niemand meer huurt. Ook wel beetje vreemd om dat pas op de 15e te horen. Maar tegelijkertijd horen dat het waarschijnlijk per a.s. maandag en anders toch zeker wel weer per 1 juni verhuurd is. Ik vond het vanmorgen al zo vreemd. Ik hoorde vrouwen lachen, zingen... maar kon niet thuisbrengen waar. Ze waren om 7 uur begonnen.
De osteopaat heeft me trouwens nog eens extra laten voelen hoe ik in elkaar steek. Kan me leukere dingen voorstellen. Maar met de wetenschap dat ik er nu weer een paar weken tegenaan kan... kan ik nog steeds héél veel van haar hebben! En ga ik over 6 weken trouw gewoon weer heen.
Kreeg nog een heerlijke fles chardonnay voor het knutselen/klussen gisteren. Leuke geste!!

Geen opmerkingen: