1 mei - dag van de arbeid

En eindelijk krijgen we in Nederland op de eerste mei vrij. Weliswaar hebben ze daar een christelijke dag voor nodig maar dat mag de pret niet drukken. De ikea-kastjes bleek weinig schroefwerk (alleen de wieltjes eronder, maar dat is dan ook ferm draaien!!) en de rest gaat klik-klak en het past!

In Donabate staat het onkruid hoog maar voor de rest is alles ok, dat begreep ik tenminste uit de weinige woorden die ik echt kon verstaan door de telefoon.

Geheel in stijl van de eerste mei zal ik veel Nieuwe Scène, Vuile Mong en zo draaien. De strijd klinkt hard (volumeknop?).

En ondertussen ben ik aan het opruimen geslagen. Natuurlijk op mijn manier: zowel keukenkastje, volgepropte tassen, kast in kamer als alle keukenlades (en dat zijn er niet weinig pffft...) kortom alles ligt tegelijk overhoop. En ik kan het gewoon laten liggen!! Op de maat van de muziek. Soms snel, soms wat langzamer ;-)

Geen opmerkingen: