6 mei - Internationale Anti Dieet Dag

En juist op deze dag besluit ik te gaan lijnen ;-) Het zonnetje weer volop aanwezig, de hoofdpijn dus ook. De vlag wil nog steeds niet naar binnen, lastig zo'n zelfdenkend geval... maar nu vlag ik dan ook voor alle voorkomende gelegenheden!

Vanavond zou er een interview voor de (lokale) radio zijn over het Boekenhof. En Fiona was zo vriendelijk daar naartoe te gaan. Ja, helemaal voor niks want het was verwisseld met een ander interview en niemand had ons ingelicht! Sta je daar met je goede fatsoen. Op deze manier is het niet echt leuk om het Boekenhof te organiseren.

En dan naar Kapelle... de elfenstad "vervolmaken". We bleven nog maar met 3 cursisten over. Op zich jammer, maar dit waren wel héél geschikte dames en het was dan ook supergezellig. Agnes verwonderde zich erover dat ik eigenlijk alles al geschilderd had (de daken had ik nog gauw zilver gebrusht voor ik wegging). Maar wat moet je dan nog doen? Nou... nog héél wat! Alle versieringen moeten nog worden aangebracht. Dus ging ik, gewapend met een tubetje secondenlijm, aan de slag. Het verwondert mij in ieder geval niet dat mijn nagel nu vast zit aan mijn vinger... maar dan wel op een dusdanige manier dat er geen speld meer tussen te krijgen is. Ik liep bijna met schelpen als nagels. Agnes bleek nog enkele kralen in de goede kleur te hebben en nog wat andere tierelantijntjes waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt. Her resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf. Alleen het licht moet ik er nog in maken. Maar dat komt nog wel. Zonder licht met het ierse schilderij op de achtergrond vind ik het ook even prima...
De elfensteden van de andere 2 cursisten zijn nog niet klaar. Maar ze zijn totáál verschillend. Femke heeft hardpaarse daken en véél zoete kleuren, maar wel heel grappig afgewerkt. De andere is wat behoudener uitgevoerd.

Geen opmerkingen: