7 mei - filosoferen voor beginners in twente

Eerst lag de laptop er vanmorgen weer uit. Vervolgens moest ik nog tekeningen vergroten en toen de tafels e.d. nog klaarzetten voor de workshop. Henny hielp gelukkig even mee. Lekker salade geluncht in Halsteren. En omdat het zonnetje scheen bloemen naar Wilan en Jack gebracht. Toen had ik nog ruim 'n kwartier over en ben ik maar boeken gaan innemen. En wachten op kids to come. En wachten... en wachten... uiteindelijk kwamen er 2 meisjes maar dat was ver nadat de workshop begonnen zou zijn. Dus heb ik een afspraak met ze gemaakt voor volgende week. Het voorbeeldbord staat nu aan de balie, dat scheelt misschien ook wel. Nadat alle boeken ingenomen waren ben ik maar op m'n dooie gemak boodschappen gaan doen. Zowel Aldi als C1000 gesloten wegens stroomuitval... maar toch zag ik duidelijk overal licht branden! Dan maar naar de volgende Aldi. Genoeg water ingeslagen voor een weeshuis.
Vanavond naar de kralenworkshop bij Anita. Van de 8 cursisten kwamen er 4 opdagen... Maar wel heel gezellige lui. Voorlopig is die ketting nog niet klaar pfffttt. 8 meter rijgen... 2,5 meter is gedaan. Kramp! En die krengetjes willen ook niet echt op het snoer. Morgen grotendeels vrij dus wie weet hoe ver ik kom?

Geen opmerkingen: