Complimentendag


Beperk het geven van complimenten tot deze dag. Waarschijnlijk is dat niet helemaal de bedoeling.

In een recordtijd is een deel van het kantoor opgeknapt. Binnen 't uur zag het er al heel wat beter uit. En volgens mij heb ik hiervoor best wel enkele keren een compliment gegeven ;-) Soms vind ik dat toch zó prettig: ik heb een idee en het wordt meteen uitgevoerd! En mijn ideeën zijn soms best wel vergaand.
's Middags rijd ik naar Veldhoven. Ruim op tijd kom ik in het MMC aan. Een pasje maken is zo gebeurd. Maar ik heb lekker een boek bij me, geen probleem. Alleen heb ik nauwelijks een letter gelezen. Hoezo wachttijd? Een foto laat nogmaals ondubbelzinnig zien waarom ik daar ben. De kaakchirurg legt duidelijk uit hoe hij het wil gaan aanpakken (en is ook zeer helder in zijn idee over wachttijden). De eerstvolgende stap is dus terug naar de tandarts: happen voor een nieuw gebit. Wauw, er zit schot in!! En die wijsheidstand blijft lekker zitten, het is het enige goede wat er zit.

Nog een compliment: zie je hoe mooi de tegels rond de toiletpot sluiten! Morgen de laatste randen. En dan de overige afwerking nog, maar dat komt wel goed.

Geen opmerkingen: