maandag...

Die begon al vroeg. Voor half zes ging de telefoon al. Stroomstoring bij de brandmeldcentrale. Nou en? Tja, dan moet u even gaan controleren. Oeps. Jeetje, bestaat dat nog steeds? Vroeger werd ik om de haverklap hiervoor gebeld. Durfden ze ook te bellen als de stroomstoring weer opgeheven was. Maar goed. Opstaan, aankleden. In de regen naar de bieb. Vogeltjes vinden regen niet erg. Ze fluiten rustig door. Wel gezellig. Zeker als ze het enige gezelschap zijn zo in de vroegte. Dus besluit ik toch maar van hun gefluit te genieten.
De werkdag brengt me vandaag weer in de uitersten van West-Brabant. Prima zolang de zon schijnt, minder in de regen. Maar wel afwisselend!
Vanavond The Hurt Locker bekeken. Geen film voor mij. Mag dan aan alle kanten bekroond zijn, ik zou er niet voor naar de bioscoop gaan. Het wordt tijd dat ik slaap gaan inhalen...

Geen opmerkingen: