Martha Washington Hotel

In 1903 wordt een hotel met 416 kamers uitsluitend toegankelijk voor vrouwen geopend. Avenue 30 nummer 30, Manhattan New York. In 1996 wordt er een documentaire over gemaakt met als ondertitel Vrouwenverhalen uit New York. Waarom dit hotel toen werd geopend? Waren er toen al zoveel (alleen)reizende vrouwen? Of sliepen de mannen in het naburige hotel?

Welke vernieuwingen heeft Infor voor ons in petto? Dat kregen we vandaag in enkele presentaties toegelicht. Presenteren is een vak... maar ik heb me best vermaakt en toch ook weer wat opgestoken. Zelfs enkele nieuwe ideeën in mijn hoofd gezet.

's Avonds is er een cultuurdropping speciaal voor laaggeletterden. Omdat het alarm geregeld moet worden loop ik even op en neer. Zo maak ik nog net het laatste stukje mee. Knap hoe er gewerkt is. Soms zelfs letters in een woord weten te verwerken. Er is een groot niveauverschil. Maar er is géén verschil in trots! En dat mogen ze ook best zijn, het zijn stuk voor stuk juweeltjes.

Nog enkele kleine dingetjes moeten worden afgewerkt. Dan is de badkamer omgetoverd in een juweeltje!

Geen opmerkingen: