Sneeuw?!


Deze sneeuw in de verte is het doel... Zo makkelijk kom je daar nou ook weer niet. Zeker niet als je niet de geëigende paden/wegen wilt volgen. Dus eerst even een voorbeeld van een magische boom.

Aan de oprijlaan van een jezuïetenklooster staan een hele rij vol pachtige exemplaren. En als je brutaalweg de sportvelden oversteekt kom je ook nog een mooi gebouw tegen dat ik wel als woonhuis wil inrichten. Er staat nu alleen een drumstel en wat troep in. Enige nadeel: al die (toekomstige) jezuïeten die blijkbaar nog nooit een vrouw hebben gezien en continu mijn aandacht proberen te trekken. Geen interesse!

Onderweg kom ik nog wel meer aantrekkelijke panden tegen. Toevallig staan ze ook nog leeg. Maar of ze nou allemaal geschikt voor bewoning zijn? Daarbij wil ik helemaal niet in de Dub' Hills wonen. Al is het er wel lekker rustig.

Wat versta ik onder kleine weggetjes? Nou, deze bijvoorbeeld...

Het leidt naar een kerkhof waar ene Sam MacAllister zou liggen. Halverwege moet ik linksaf slaan. Een nog kleinere weg met nog meer kuilen. Ik geloof niet dat deze auto daarop gebouwd is. Dus ga ik maar te voet verder. Flink omhoog (ach, straks weer omlaag!) en er staat een fikse wind. Het is trouwens toch goed koud vandaag. Ik besluit Sam halverwege (?) te laten rusten en keer maar weer om.
Toch kom ik wel dichter bij mijn doel. Al zal ik er wel niet helemaal bij komen, er loopt helemaal geen weg naartoe. Maar een dagje dwalen in de heuvels is wel magnifiek!

Geen opmerkingen: