verrassingen

Eigenlijk houd ik wel van verrassingen. Van kleine cadeautjes ook. Zelfgemaakte chilijam, juiste schrijfwijze is waarschijnlijk chili-jam. Een pink-ribbon-ring die er in werkelijkheid nog veel mooier uitziet dan op het plaatje. Sunflowerjewels.eu kan ik wel aanbevelen :D Een bon waarmee ik weer een heerlijk boek kan uitzoeken (en niet hoef terug te geven aan de bieb). Muziek op de iPod voor 36 uur aan één stuk luisteren (wanneer doe je dat eigenlijk??). Een verrassing van een totaal ander kaliber is het drogen van het keukenplafond. Klaboem, weer een stuk naar beneden. Volgende maand wordt eerst het balkon gerepareerd en dan is het plafond aan de beurt. Redelijk logische volgorde. Nu ga ik me verheugen op morgen. Dan ga ik de puinhoop in de kamer opruimen ;-) Daar kun je je maar beter op verheugen, anders wordt het vast een deprimerende dag en daar heb ik uiteraard geen zin in! En nee, ik plaats géén foto van deze augiasstal!!


Geen opmerkingen: