Es of Bc?

Vorige week kocht ik dus enkele daglichtlampen. Maar natuurlijk had ik weer eens niet opgelet en kwam ik met 5 bajonetfittingen thuis (en één juiste!). Dus gingen we die vandaag "even" omruilen. En omdat ik dan toch onderweg ben meteen maar even doorrijden naar Bray, een bezoek brengen aan B.D.I.beadshop. Ze hebben daar namelijk ook overheerlijke thee met verantwoord lekkers erbij! En "the other half" is voorzien van een superslim idee: tijdschriften zijn per pagina gelamineerd in een ordner opgeborgen. Wil je een kopie van een artikel? Dan neem je het gewoon even mee naar de buren en het is in no-time geregeld. Wat is er nou leuker dan op je gemak snuffelen en tegelijkertijd theedrinken?


Gelukkig mag ik van Aer Lingus 20 kilo bagage meenemen. De koffer zit dus propvol. Het lijkt me namelijk geen goed idee om die nieuwe jas en das te dragen op de terugweg. Het schijnt woensdag zo'n 25 graden te worden. En omdat er zóveel mee moet is inderdaad nu al één koffer gepakt. De handbagage moet nog wel :D

Donabate bij avondlicht...



Geen opmerkingen: