Culture night

Eerst maar eens die rondleiding door Castletownhouse. Die had ik 20 jaar geleden ook wel gehad, maar een opfrissing kan geen kwaad zeker niet als je maandelijks daar in de stallen bivakkeert. Het is niet toegestaan foto's te maken dus voor een virtuele rondleiding verwijs ik graag naar de site http://www.castletownhouse.ie/ want dit keer ben ik zo netjes geweest om ook echt geen foto's te maken (is ook een beetje lastig als de gids je kent...).
Helaas waren er te weinig aanmeldingen voor het diner, het restaurant werd na onze tea gesloten..., dus weken we uit naar Michelangelo's in Celbridge zelf. Voortreffelijk eten in een prima sfeer!! We zijn op tijd terug voor het concert (ok, dat hadden we natuurlijk wel uitgekiend). Barry Douglas plays Beethoven. En die man kan spelen!!! Natuurlijk flits je niet tijdens zo'n subliem concert en dan krijg je dit soort resultaten...


Het publiek gezien in de enorme spiegel die daar hing:


Overigens wil ik zo'n hoekje ook wel in mijn huiskamer fabriceren... (als A een gat in de muur kan hakken om zijn treinen door te laten rijden mag ik toch ook wel een muurtje uitbouwen?)


Geen opmerkingen: