Verkassen

Uitstel wordt geen afstel, we gaan verhuizen! Om 8 uur rijden 2 verhuiswagens voor. Hierin verdwijnen 8 bureaus, evenzovele ladenblokken, 12 kasten, 240 officiële en zo'n 150 andere verhuisdozen plus nog het nodige "los spul". Dit alles wordt ruim 5 uur later 5 kilometer verder weer uitgeladen. Om 5 uur 's middags kan ik geen pap meer zeggen maar is het wel gedaan! En dan heb ik zelf nog niet eens zoveel gesjouwd, daar waren tenslotte de verhuizers voor. Maar natuurlijk kan ik het niet helemaal laten, ik pak (veel te zware) dozen uit (we zouden toch pas vanaf dinsdag gaan uitpakken?) en vermaak me eigenlijk opperbest. De camera ligt nog in het magazijn dus plaats ik nu een foto van de telefoon. Niet helemaal geslaagd maar het maakt wel duidelijk dat het niet om "een paar" dozen ging.


Geen opmerkingen: