speciaal voor Yske...

ging ik naar Manuscripta want Francine Oomen signeerde haar allernieuwste boek Hoe overleef ik de puberteit? En die mag natuurlijk niet ontbreken in haar verzameling :D Even geduld tot de postbode LandHaven weer gevonden heeft!!


Terwijl de rij fans voor de kinderboekenweekbus groeide en groeide luisterde en keek ik ondertussen naar Geronimo Stilton. Ja, hij kán zingen maar het publiek bleef een beetje achter.


De aanwinsten van vandaag krijg ik wel in een weekje uitgelezen. Wel weer een heleboel ideeën om te lezen... en daarvoor ga je toch naar Manuscripta?! Alleen zijn die boeken nog niet uitgegeven. Gelukkig werkte het weer ook mee. En als je een mevrouw ziet genieten op de luisterbank... da's toch genieten!


De combinatie met de zondagsmarkt is ook subliem. Op een gegeven moment wil ik gewoon lekker buiten lopen en (andere) mooie dingen zien. Cees Koldijk trad op, dit keer niet met de volledige 4Tuoze Matroze maar die saxofoniste mocht er ook wel zijn! Leuke cd ook, nederlandstalig maar dan van een niveau wat ik wel kan waarderen. En wat een prachtige mensen op die markt...


3 opmerkingen:

Annemarie zei

Ik vroeg me al af of je dit jaar weer ging... Gaaf dat je weer geweest bent, en ik ben wel benieuwd naar de ideeën die je hebt opgedaan!

teadrip zei

op het aanschaflijstje staat zeker Enge dingen: Het aangetaste lichaam!

Annemarie zei

Daar ben ik ook enorm nieuwsgierig naar!!