To Arthur!

17:59 to Arthur! En dan wel enkele snelle jigs en reels om nog verantwoord naar huis te kunnen rijden...


Eerst Inga opzoeken in Charlestown. In het midden van het winkelcentrum staan verschillende kraampjes, ongeveer de helft verkoopt echt zelf gemaakte spulletjes. De rest is -helaas- gewoon verkoop van, misschien wel mooie, maar toch, geïmporteerde spullen. Prachtig geblazen glas! Heeft u dat zelf geblazen? Nee, komt uit Chili. Gek, maar dan hoef ik het niet meer. Dan ga ik wel naar Chili. Kan ik meteen pepers inslaan.
Tijdens het "gewone" boodschappen doen ontdek ik nog even een betaalbare A++ vriezer. En omdat er toch vervanging moet komen... maar die past echt niet in een micra. Gelukkig is Derek zo lief om A en de vriezer op te halen. Dan kan ik in de tussentijd ook nog even naar Blanchardstown. En ondanks spitstijd kan ik normaal terugrijden, de linkerbaan is vrijwel leeg. Normaal verschijnsel hier, men rijdt nogal graag op de middenbaan.

Geen opmerkingen: