nog één dagje inpakken dan

Er staat nog aardig wat dat ingepakt moet worden of in ieder geval van een sticker moet worden voorzien. Jan ontkoppelt 's morgens alle pc's en ik vermaak me dus met inpakwerkzaamheden. Toch zie je dan wel komische dingen. Zouden ze nou echt denken dat we prullenbakken inclusief inhoud willen verhuizen? Eigenlijk zouden we het gewoon moeten doen :D
De ramen zijn al geblokkeerd door ingepakte dozen dus zo in het begin van de middag puf ik behoorlijk van de warmte. Even een pauze inlassen, het is tenslotte wel zaterdag. Maar ja, ook weer niet al te lang pauzeren want het moet wel klaar vandaag! Net voor 5 uur trek ik de deur achter me dicht. Het wordt tijd voor een boek en verder helemaal niks meer.


2 opmerkingen:

Annemarie zei

Er wordt hard gewerkt hoor! Dus je hebt zeker dat mooie boek verdiend! Heb je lekker kunnen lezen gisteren?

Liefs, Annemarie

teadrip zei

een aanrader!