Georganiseerde puinhoop

Het is nog steeds een puinhoop, maar nu dan wel georganiseerd. Huh? De tijdschriften liggen gesorteerd op de grond: Seasons naast Herenhuis, Flow, Tableau en Esta. En dan nog een stapeltje ongeregeld goed, van die tijdschriften die ik af en toe eens koop - en vervolgens wel of niet lees. Er staan 2 volle dozen oud papier klaar.

Het is prachtig weer, eigenlijk perfect voor een stranddagje (tijdschriften mee die je anders nooit leest). Maar de gemeente heeft de parkeerplaatsen hier zo ingericht dat je in het weekend beter maar je auto kunt laten staan. Of je moet een vouwfiets in de kofferbak leggen. Ik ben altijd blij als ik weer een plekje heb kunnen vinden. Daarbij hoor ik dat de Vlaketunnel is afgesloten. Een superhandige zet! Ik las ergens een poll... heb je je plannen veranderd naar aanleiding van het plotselinge mooie weer? Nou, mooi niet! En ik kan iedereen die niet van 18 kilometer file houdt, aanraden niet naar het Zeeuwse strand te gaan (of je moet toevallig aan de andere kant van de Vlaketunnel wonen).

Ook een perfecte dag voor Dubbele stilte...


Geen opmerkingen: