de laatste officiële werkdag...

in het mooie oude pand dan wel te verstaan. Ik maak er meteen maar een flinke lange dag van, om 5 over 10 's avonds sluit ik de deur achter mij. Het laatste uur was wel gezellig werken, begeleid door 't Meziekske op de benedenverdieping. Vanmorgen eerst maar even wat foto's van de verhuisdozen genomen. Eigenlijk valt de hoeveelheid best mee! Dat zei ik echt niet toen we ze inpakten. We nemen afscheid van een markant pand. Dat het daarbij op loopafstand is/was was gewoon een pluspunt maar niet de voornaamste reden dat ik het jammer vind dat we hier weg gaan. In de winter dikke truien én een warme stola, ondanks verwarming, in de zomer bijna in bikini van de hitte, maar het was toch leuk werken hier! Straks krijgen we airco... maar kunnen we geen ramen openzetten. En dat zal ik denk ik wel het meeste missen. De boom onder/naast mijn raam. De vogels die de hele dag fluiten. Geen geroezemoes van het Markiezenhof meer. Geen bruidjes kijken (vooral de lelijke hadden onze aandacht). Echt nooit met het touwladder naar beneden bij calamiteiten. Alhoewel, dat kan ik morgen nog doen...





Ik heb iedereen continu gevraagd wanneer ze ingepakt zouden hebben.... ik moet zelf nog mijn deel inpakken. Oeps. Maar omdat ik niet weet of ik volgende week al bij de boekhouding kan (ingewikkelde manier van installeren) heb ik toch maar eerst de belastingaangifte van afgelopen maand verzorgd en de aanwezige facturen betaald. Een mailtje naar enkele leveranciers waarin ik hun vraag even geduld te hebben omdat ik toch echt ook op vakantie wil... al is die een paar dagen uitgesteld. Wat een heerlijk idee dat ik vanaf nu geen mail meer hóef te beantwoorden, alleen maar als ik dat toevallig nog wil :D

Denk dat ik maar even lui ga lezen nu, lijkt me verstandig ;-)

Geen opmerkingen: