In een Lada door Oost-Groningen

De heer Koop uit Tjuchem heeft op een van zijn reizen een standbeeld van Lenin gekocht, gewoon omdat er lekker veel brons in is verwerkt. Op 20 februari 1997 plaatst hij deze in zijn achtertuin en haalt zo het landelijk nieuws. Ik weet niet of het zijn bedoeling was het beeld snel om te smelten maar het staat nog steeds op z'n plekje. De provincie Groningen heeft dan ook nog maar een toeristische Lenin-route ingesteld. Bezoekers mogen in een Lada door Oost-Groningen rijden.

Deze wil ik jullie speciaal vandaag niet onthouden: http://www.bbrussen.nl/2010/02/20/nederland-eindelijk-bevrijd/

P is gek op C en dus rijd ik naar S. Lekker cryptisch? Als het maar gesmaakt heeft! En in S kun je ook boodschappen doen. Daarna fiets ik voor het eerst weer dit jaar. Tot nu toe was het niet bepaald fietsweer. Nu vind ik het nog niet bepaald warm maar het is in ieder geval niet glad. Annette knipt minstens net zo goed als John, al hoort hij dat niet echt graag ;-) Vanavond werd ik getrakteerd op gerookte slibtong. Ik kende alleen gebakken tongetjes, maar deze variant is ook niet mis! En met de kant-en-klare salade erbij had ik weer een makkelijke kook-opdracht.

Geen opmerkingen: