Groundhog day


Als de bosmarmot op Groundhog Day zijn eigen schaduw ziet, keert hij terug naar zijn hol en zal de winter nog zes weken duren. Zit hij zijn schaduw niet en keert hij dus niet terug naar zijn hol, is het einde van de winter nabij.

Tussen alle niesbuien door ga ik nog even bij de kaakchirurg op bezoek. Ja hoor, de wachtlijst is echt 6 maanden lang. Volgens hem ben ik in september wel een keer aan de beurt, vooruit omdat ik zo aandring in augustus dan. Maar ik heb toch echt geen zin om zo lang nog met tand- en kiespijn rond te lopen! Morgen ga ik de zorgverzekering maar eens bellen.
In de schouwburg is vanavond de voorstelling Mother Africa. Daaraan voorafgaand is er een djembé workshop. Echt leuk! Jong en oud speelt mee. Voor de voorstelling begint ga ik weer naar huis. Het regent flink en daarom vandaag geen update van de badkamer. Ik zit nu op de bank onder diverse fleece dekens, ik moet nog even opwarmen en -drogen.

Geen opmerkingen: