Gedichtendag

Onzijn
Epigram
Palinodie
Slam

Ollekebolleke
Elfje
Proëzie
Sonnet

Ode
Elegie
Poésie parlante
Satire

Oeps, waar ben ik allemaal geweest vandaag? Eerst bokspringen in Steenbergen, met een enorme omweg (was de kortere route even vergeten) naar de bouwmarkt aldaar. Op de terugweg knopcilinders opgehaald, de tweede bouwmarkt van vandaag bezocht (en weer niets gekocht maar wel geconstateerd dat ik inderdaad een niet goedkope smaak heb). Ik ben dan vast van plan rechtstreeks naar m'n werk te rijden maar vergeet op tijd af te slaan. En de stad ligt niet zo'n klein beetje in onderhoud... dus beland ik maar bij de derde bouwmarkt en vind daar in ieder geval wat warmte in de vorm van een betaalbare convectorkachel. 's Middags kom ik niet echt op gang, toch ligt er wel genoeg te doen.
Weer even een update van de badkamer. De schrootjes van de korte wand zijn al richting kachel verhuisd. Hebben we het toch nog warm vanavond.

Geen opmerkingen: