Dag van de Media

Een kijkje achter de schermen op het mediapark! Niet dat ik daar zelf naar snak, eigenlijk geloof ik het zo ook wel. Maar de 300 beste recensieschrijvers mochten vandaag een kijkje komen nemen, workshops volgen en zelf een programma in elkaar zetten. De resultaten zijn te bekijken op www.mediamind.hyves.nl

Joepie! Een vrije dag! Dus was ik om kwart voor 8 al op m'n werk en kwam ik er om half 12 weer vandaan. Leer ik het dan nooit? Vanmiddag zou ik gaan shoppen bij Ikea gevolgd door uitsloven op de sportschool. Nu is shoppen al een sport en die sportschool heb ik dus ook niet meer gehaald. Maar we hebben wel de reis naar Nieuw Zeeland en Hong Kong geboekt! Voorlopig vertrekken we nog niet... maar de voorpret is er al, een nieuwe koffer heb ik ook al gekocht. Fuchsia.
Nog enkele maanden (nou ja, 3/4 jaar) en dan genieten van dit soort uitzichten...

Geen opmerkingen: