terug naar normaal...

De muren kwamen op me af (zo klein is dit huis toch niet?) en dus ben ik tegen de middag maar gaan werken. Het is rustig en zo kan ik op m'n gemak de post wegwerken. En wat voorbereidingen voor het boekenhof treffen. Natuurlijk blijf ik weer langer doorwerken dan gepland. Ben ik een workaholic? Workaholics zullen het grootste gedeelte van hun leven op het werk doorbrengen of hun werk mee naar huis nemen. Ze zullen vaak weinig tijd hebben voor hun persoonlijke levens -- familie, hobby's, of ontspanning. Nee dus. Gelukkig maak ik nog wel degelijk tijd voor ontspanning. Ik kom alleen uren tekort op een dag, in een week... Muziek is eigenlijk mijn enige echte verslaving. Zelf spelen, maar ook graag luisteren. Muziek maakt me vrolijk. Toch kan ik ook dagen geen cd spelen of radio aanzetten (ik wil wel dagelijks even die bodhrán vasthouden).

1 opmerking:

Rob zei

Wat een leuke blog artikelen schrijf je toch. Ga vooral zo door.