20 december - Human Solidarity Day


Ben solidair met de mens... of zoiets. Het heeft in ieder geval met mensenrechten te maken.

Vanmorgen eerst nog een lading oude boeken naar de school gebracht. Dan nog even naar de markt en de overige boodschappen in huis halen. 's Middags nog even naar de stad. Het miezerde behoorlijk (genoeg om goed nat te worden) maar te weinig voor een plu. Ik heb weinig gekocht omdat ik gewoon geen zin had in ook in die rij van 30 voor de kassa te gaan staan. Dus alleen hoognodige. Kruidvat, Hema enzo is gewoon niet te doen. Bij een schoonheidssalon gevraagd of ze 2 snorharen konden weghalen (zijn hardnekkig, gelukkig niet echt zichtbaar), ik mocht om 4 uur terugkomen. Dat duurde nog 1/2 uur dus heb ik toen maar in de tussentijd aan de overkant nieuwe kleding gekocht. En dan het harsen. Met warme hars zou het zo weggaan. Sh!t!! Ze zitten er dus nog... ik doe dit dus nooit meer!

Geen opmerkingen: