17 december - Congres Prostitutiebeleid

Op deze pagina staat binnenkort informatie over het congres dat op 17 december 2008 wordt georganiseerd over het toekomstige Nederlandse prostitutiebeleid. Vragen naar info@17december.nl
Geen flauw benul of dat congres nou wel of niet gehouden is, dit is de enige informatie op de -overigens kale, witte- website.

Joepie! We hebben allebei een nieuw rijbewijs! Zo'n walgelijk roze creditcardformaat. Hoe ga ik die nou eens níet kwijtraken? Die andere kon ik tenminste nog zien zitten in m'n portemonnee. Daarna zijn we een tv gaan uitzoeken. En gezwicht voor een mooie. Niks glimmende kast, niet aan mij besteed. Je hebt ze zelfs met een rode of blauwe gloed rondom! Hoe verzinnen ze het. Gewoon functioneel, iets met HD-ready en 100 Hertz. En al snap ik best wat het allemaal inhoudt, het interesseert me geen ene moer. Bij mij telt alleen het oog. Morgen mogen we hem ophalen. En toen nog even een nieuwe bank uitgezocht. Hij lijkt verdacht veel op de huidige bank... alleen is hij echt paars!! Eigenlijk is het geen bank maar een canapé. Ligt wel lekker! Plofte midden in de winkel neer. Moet helaas wel tot eind januari wachten tot hij wordt gebracht...

Geen opmerkingen: